Rechazado por “Developer Code of Conduct”

Hola buenas, vengo a pedirles ayuda. Apple acaba de rechazar mi nueva releases de una app que lleva meses en la store. Me preocupa porque el motivo suena muy feo. Seccion 5.6 que resumiendo dice:

Your app is not appropriate for the app store because it does not comply with Apple’s Developer Code of Conduct, Section 5.6, which states that “Apps should never prey on users or attempt to rip-off customers, trick them into making unwanted purchases, force them to share unnecessary data, raise prices in a tricky manner, charge for features or content that are not delivered, or engage in any other manipulative practices within or outside of the app.”

En la aplicación no hacemos nada extraño, ni con motivo de engaño y quiero entender la causa y el motivo del rechazo. Les cuento en detalle que es lo que hacemos.

• Es una app de Live Wallpapers, avisamos que no es compatible para algunos dispositivos. En estos se descarga el live pero si se fija queda estático.
  • Con la suscripción avisamos que tienes acceso al catálogo completo (wallpapers ilimitados) y que la app tiene refresh semanal. Así como eliminar la publicidad
  • Finalmente, tenemos varios planes de precios que a modo de oferta cambiamos dinámicamente a veces (como otras muchas apps)

Que creen que puede ser lo que ellos están rechazando? A alguien le pasó algo similar?

Aqui el punto 5.6 completo de sus T&Cs

• 5.6 Developer Code of Conduct Please treat everyone with respect, whether in your responses to App Store reviews, customer support requests, or when communicating with Apple, including your responses in Resolution Center. Do not engage in harassment of any kind, discriminatory practices, intimidation, bullying, and don’t encourage others to engage in any of the above.Customer trust is the cornerstone of the App Store’s success. Apps should never prey on users or attempt to rip-off customers, trick them into making unwanted purchases, force them to share unnecessary data, raise prices in a tricky manner, charge for features or content that are not delivered, or engage in any other manipulative practices within or outside of the app.